< Antoni Puig





Diuen els entesos en temes de comunicació que quan una persona té intenció de dirigir-se a d’altres, o q vol participar en un debat, és important que es presenti. D’aquesta manera, podrem saber des de quin lloc ens parla, quins compromisos previs ha pres, quines son les seves opinions i idees. Això pot permetre entendre i qüestionar tot allò que ens diu i situar-ho en el seu context. Jo seguiré aquest consell:
Nom i cognoms.
Em dic Antoni Puig Solé.
A vegades també signo com Antoni Puig, Toni Puig o T.Puig.
Titulació acadèmica.
· Diplomat en Ciències Empresarials.
· Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses.
· Tècnic Superior en Seguretat.
Activitat laboral.
Treballo a l’Escola de Formació Sindical de la CONC. Sóc sindicalista .
Compromís polític, social i sindical.

El meu compromís polític militant es va iniciar a finals dels anys 60, en connectar amb les aleshores clandestines Comissiones Obreres i ingressar a l'Organització Comunista Bandera Roja, a la qual vaig estar vinculat fins la seva total integració al PSUC i al PCE.
Em vaig adherir a Iniciativa per Catalunya, en el moment de la seva constitució, primer com a militant de Bandera Roja i després com un més dels del PSUC.
Estic adherit a Iniciativa per Catalunya Verds i formo part de la sectorial d’Economia i Treball.